2 Aralık 2012 Pazar

Bye Bye AİDS! Hiç var oldun mu? ~ Spor Sağlık Güzellik ~



hiv


Bu kitap ilk Yunanistan'da çıkmış sonra İngilizcesi tercüme edilmiş. Bu video doktor olan bir AIDS hastası hakkında kısaltılmış bir video, daha uzun versiyonu youtube'da var. Sonrasında bir bayan bilimsel mecmualarda yazan bir yazıyı okuyor:"AİDS'e neyin neden olduğunu bulamadık." 











Sonrasında 4 yıl önce HIV Pozitif virüsüne yakalanan birisi çıkıyor. HIV pozitif olduğunu duyduğunda dünyası başına yıkılmış. Ölüm korkusu onu o anda paralize etmiş. 80'li yıllarda yayınlanan fotolar kendisinin gözünün önüne gelmiş ve ünlü enfeksiyon hastalıkları bölümüne gitmiş. Doktorun ilk söylediği şey şu olmuş, ŞANSLISIN! Niçin diye sormuş AİDS hastası. Doktor da cevap vermiş "Çünkü elimizde yeni ilaçlar var, böylelikle yaşam sürenizi biraz daha uzatabiliriz. Biliyoruz eskiden kullandığımız ilaçlar felaketti (ölümcüldü). İnsanlar ölüyordu, fakat şimdi her şey yoluna girdi. Eğer iyi bir çocuk olup ilaçlarını muntazam alırsan (günlük).



"Eve döndüğümde kutuları açtım, içinde yazılanları okudum. Ve ciddi anlamda korktum, ürktüm. Uygulanan tedavi yönteminin yan etkilerini okuduğumda, benzer etkiler bende de gözükecekti ve acı çekecektim. Ve sonunda er geç ölecektim.



Bu sefer olaya aklımı dahil ettim. Araştırma yaptım, sordum ve şunu buldum cevaplar kolay anlaşılırdı. 4 senedir ben ve seksüel hayatımı paylaştığım eşim halen HIV NEGATİV bunca geçen seneden sonra.

4 Yıl önce Dr. Sacher ve terapide kullandığı gıda takviyeleriyle en iyi test sonuçlarına ulaştım. Ve kendimi o zamandan beri çok sağlıklı hissediyorum. Şimdi bile doktora gittiğimde (Enfeksiyon hastalıkları bölümü) bana asla neyi farklı yaptığımı SORMUYOR ve bu kadar iyi test sonuçlarını nasıl elde ettiğimi de sormuyor. Bana,  "Nasıl oldu da bu kadar iyi test sonuçları elde ettin?" diye sormuyor. Onun bana sorduğu tek şey "İLAÇLARINI ALDINMI?" ve benim ona cevabım"HAYIR ALMADIM!"



BUGÜN TÜM DÜNYAYA İLAN ETMEK İSTERİM Kİ 25 YILDIR YAPILAN TERÖRİZİM VE KORKU ARTIK SONA ERECEK. HIV DİYE BİR VİRÜS YOK, BU VİRÜSÜN VARLIĞI ORTAYA KOYAN HİÇ BİR KANIT YOK!!



GERÇEKTE VAR OLAN NE? HASTA VE ZEHİRLİ BİR ORTAMDA TÜMÜYLE STRES İÇİNDE YAŞAMAK BİZİ HASTA EDİYOR. ALDIĞIMIZ GIDALAR, BESİNLER VE BİZE VERİLEN İLAÇLAR, KOLLEKTİF BİLİNÇTE OLUŞAN ARZULARIMIZ VE ARAMIZDA GÜNAH KEÇİSİ SEÇİLEN İNSANLAR!.



BİZ OLMASI GEREKTİĞİ GİBİ EĞİTİLMEDİK ÇÜNKÜ BÖYLE EĞİTİLEMEZDİK! ÇÜNKÜ HEPİMİZ EŞİT HAKLARA VE ÖZGÜRLÜĞE SAHİBİZ. SONUNDA ARAŞTIRMA YAPMA ZAMANI GELDİ !!!. GERÇEKTE İNSANLARI HASTA EDEN ŞEY NE? VE GERÇEK CEVAPLARI BULDUĞUMUZDA AIDS' VEDA ETMENİN ZAMANI GELMİŞTİR."



(ALKIŞLAR OLUYOR BU ARADA ..)



Buradan itibaren başka bir TV şovu eklenmiş videoya.Bir bayan Tv'ye çıkmış.Neyi doğru söylemiyorum diye sunucuya soruyor? Nerede kanıtınız? diyor .. Neden başkanınız kendisini göstermiyor? .. hastalığa sebebiyet veren patojenik virüsünüzün kanıtı nerde ??? Sizin o doktorlarınız nerede ? Hiç birisi bunu kimseye gösteremeyecektir. Bu teslerden birisini yanımda getirdim. Siz bana getirmememi söylemiştiniz değil mi? Sunucu onu taramak için yeterli zamanımız yok diyor. Bunun üzerine konuşmacı bayan "TARAMA YAPMANIZA GEREK YOK ÜZERİNDE HIV YAZIYOR" .. DİYOR. VE TESTİN KENDİSİ AIDS .. EĞER TEST OLMAZSAK AİDS DE OLMAYIZ. EĞER TEST OLMAZSANIZ YENİ BİR HASTALIKTA BULAMAZLAR ...



Tekrar eski konferansa dönüyoruz. Adam ben "NORMAL BİR DOKTORUM, NE DOĞAL TEDAVİCİYİM, NE DE ALTERNATİF TEDAVİCİYİM. BEN RADYOLOJİST'İM. SİZİN BANA SÖYLEYECEĞİNİZ İLK SÖZÜ BİLİRİM FAKAT BUNA KESİNLİKLE ŞAŞIRMAM." .. DEVAM EDİYOR.



"SON 50 YILDIR BATI TIBBININ DİKTATÖR HİMAYESİNDEYİZ. FİNANSAL KAZANÇLAR UĞRUNA İLAÇ SANAYİSİ TARAFINDAN YÖNLENDİRİLİYORUZ. BEN KENDİ ADIMA DOKTOR OLARAK KENDİMİ SINIFLAMAKTAN DOLAYI UTANIYORUM" .. DİYOR



DİNLEYENLERDEN BİRİ. KÜRSİDE OTURAN DOKTORLARDAN BİRİSİ ŞÖYLE SESLENİYOR " LÜTFEN TIP SEKTÖRÜNDE ÇALIŞAN DOKTORLAR ARAMIZA KATILIN. ÇÜNKÜ İLK ETAPTA SORGULANACAK OLAN BİZLERİZ. BEN TIP ÖĞRENCİLERİ YETİŞTİRİRKEN ONLARA "BURADA ÖĞRENDİĞİNİZ ŞEY HATALIDIR DİYE ÖĞRETİYORUM. BUNU ÜNİVERSİTELERDEN ÖĞRENEBİLİRİZ BU YANLIŞ BİR ŞEY DEĞİL!.



BİLİM ADAMLARI MASUM DEĞİL, DOKTORLAR MASUM DEĞİL, ECZA ŞİRKETLERİ MASUM DEĞİL!. BURADA ASIL OLAN "Donald Rumsfeld SİZİN SEVDİĞİNİZDEN DAHA ÇOK SEVMİYORUM, HADİ ELİMİZDEN GELENİ ARTIK YAPALIM. BUNA ARTIK BİR SON VERMELİYİZ."



Kemal Milar: "whale.to sitesinde bunun hakkında pek çok yazı okumuştum. Bunların en ilgi çekeni, bazı doktorların AİDS'e yol açan HIV virüsünü bize gösterin biz de bilelim diyorlardı. İsrarla kanıt gösterin diyip duruyorlardı. Ama şimdi düşününce şu sonucu çıkarıyorum. Gittiniz test yaptırdınız kanınıza baktılar, dediler ki sizde HIV virüsü var!Ne düşüneceksiniz ? İlk aklınıza gelen ÖLÜM olucaktır. Size AZT adlı ilacı kullanarak yaşam ömrünüzü uzatacaklarını söyliyecekler.



TIP DÜNYASINDA YARATILMIŞ EN TOKSİK EN ZEHİRLİ İLAÇ OLAN azt ADLI İLACI VERECEKLER.. DİKKAT EDİN BU İLAÇ İLAÇ DEĞİL TAMAMİYLE ZEHİRDEN OLUŞUYOR. SİZ BU İLACI ALMAYA BAŞLADIĞINIZDAN İTİBAREN ZEHİRLENECEKSİNİZ. DİYCEKLER Kİ BAKIN İŞTE BAĞIŞIKLIK SİSTEMİNİZ ÇÖKMEYE BAŞLADI (NEDEN ZATEN EN GÜÇLÜ ZEHİRİ SİZE VERMİŞLER, DOĞAL OLARAK GÖÇÜYORSUNUZ. AMA GÖREMEDİKLERİ BİR VİRÜSTEN DOLAYI DEĞİL VERDİKLERİ İLAÇTAN DOLAYI.)



Şuanda biliyoruz ki virüsler hastalığa sebep vermezler, ortamın yani iç sıvımızın pH değerine göre bunlar hastalığa sebebiyet verirler. Çok basit düşünelim HIV hastalığına yakalanmamış bir insana AZT isminde çıkartılan ilacı verelim bakalım o insanın sonu nasıl olucak. Ya da bu ilacı piyasaya sürenler bu ilacı kullanmaya başlasınlar bakalım sağlıkları bundan nasıl etkilenicek.























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder